Piedalies jauniešu forumā, nakts stratēģijas spēlē “Cilvēks pievelk cilvēku”!

Spied uz attēla, lai skatītu to lielāku!

28. aprīlī, no plkst. 21.00 līdz 00.00, Zasas pagastā norisināsies jauniešu forums – nakts stratēģijas spēle “Cilvēks pievelk cilvēku”. Dalībnieku vecums – 16+ gadi. Dalība pasākumā bez maksas. Jauniešiem, kuri nav sasnieguši 18 gadu vecumu, nepieciešama vecāku atļauja par dalību pasākumā.

Reģistrācija pasākuma dienā no plkst. 20.30, Ambulances ēkas 2. stāvā.

Pasākuma mērķis, balstoties uz decembrī realizētā pasākuma “Kafija ar politiķiem” ietvaros izstrādātajām rekomendācijām, ir izstrādāt rīcības plānu un ar praktisku metožu palīdzību veidot jauniešu un speciālistu sadarbību.
Pievienojies piedzīvojumam un pacel bērnības spēles jaunā līmenī! Pasākumu organizē Jēkabpils novada pašvaldība sadarbībā ar biedrību “Piedzīvojuma Gars”.

Operācija “Cilvēks pievelk cilvēku”:

Debesis satumst pār Zasas pagastu. Jau ilgus gadus šajā meža biezoknī valdījis klusums, bet šonakt pagātne tiks atgriezta dzīvē un seni spēki atdzīvosies. Divas armijas satiksies koku ēnā un izcīnīs kauju par Zasu. Tām būs jāveic misijas un jānosargā savas teritorijas no naidniekiem. Vai Tu spēsi būt gana kluss un izmanīgs, lai būtu Izlūks? Vai Tu jūti sevī tik daudz drosmes, lai iestātos Uzbrucējos? Cīņa būs spraiga un izaicinājumiem pilna, bet tas būs tā vērts!
Spēles mērķis:
Sakrāt pēc iespējas lielāku kopējo punktu skaitu savai vienībai, kļūstot par uzvarētāju lielajā kaujā.
Spēles izkārtojums: Laukums tiks izkārtots parka teritorijā un sastāvēs no 5 bāzēm: Noliktavas,
Kazarmām, Ēdnīcas, Radio lokatora un Hospitāļa. Katra bāze tiek iezīmēta ar robežām un ir izgaismota. Kamēr pārējās bāzes ir novietotas četrstūra veidā ap spēles laukumu, Hospitālis atrodas pašā laukuma vidū. Dalībnieki tiek sadalīti divās armijās, kuras tālāk iedalās vienībās pa 5 spēlētājiem katrā. Vienībā ir 3 “spiegi”, kurus iezīmē ap roku aplikts gaismas kociņš attiecīgās armijas krāsā, un 2 “kareivji”, kuriem tiek piešķirts lasertag aprīkojums. (atkarībā no jauniešu pieteikumiem, vienības izmēru var modificēt)
Spēles gaita:
Sākumā katrai armijai pieder tieši divas no četrām bāzēm. Hospitālis visas spēles gaitā paliek kā neitrālā bāze laukuma centrā. Pēc sākuma signāla vienības var doties ārpus savām bāzēm, iekarot citas bāzes, pildīt misijas un spēkoties ar citām vienībām no pretinieku armijas, par katru no šīm darbībām gūstot punktus.
Misijas – Misija ir kartiņa ar konkrētu uzdevumu vienībai. Tā sastāv no mērķa (bāze, uz kuru kartiņa jānogādā), laika (cik ilgs laiks dots izpildei), un komandas uzdevuma (cik dalībniekiem jābūt dzīviem misijas nogādes brīdī). Ja komanda veiksmīgi izpilda visus šos punktus, viņi iegūst sākumā noteikto punktu skaitu. Ja misija netiek izpildīta, vienība saņem attiecīgo punktu skaitu mīnusā. Misiju drīkst saņemt un nogādāt tikai vienības dzīvie SPIEGI, kā arī tai visu laiku jāatrodas SPIEGA rokās. Turklāt misiju var piegādāt bāzei tikai, ja tā
pieder attiecīgajai armijai, kuras piederīgie ir konkrētā vienība. Tātad, ja nonākot lidz bāzei, vienība atklāj, ka to okupējuši pretinieki, bāze vispirms ir jāatkaro. Pēc misijas izpildes (vai neizpildes) vienība var saņemt nākamo misiju. No sākuma tiek uz labu laimi izvilktas 2 misiju lapas, no kurām komandai ir jāpaņem vismaz viena. Drīkst pildīt vairākas misijas reizē.
Bāžu iekarošana – Katrā no četrām pamata bāzēm ir gaismas cilindrs, kas norāda tās armijas krāsu, kuras pakļautībā atrodas bāze. Ja līdz cilindram izdodas nokļūt pretinieku kareivim, viņam ir iespēja, iešaujot cilindrā, pārvērst to savas komandas krāsā, tādā veidā okupējot bāzi. Kamēr bāze pieder pretiniekiem, tajā misijas saņemt un nogādāt ir atļauts tikai pretinieku vienībām, līdz ar to bāze ir jāatkārto, jo tā ir kā svarīgs stratēģiskais punkts. Nogalināšana – Jebkurā vietā uz spēles laukuma var notikt vienību kauja.Satiekoties divām vienībām no pretējām armijām, tās var neitralizēt viena otras spēlētājus. Lai neitralizētu kareivi, tam pietiek iešaut ar ieroci, savukārt spiegus nepieciešams fiziski noķert. Ja spiegs ir noķerts, tam labprātīgi jāatdod savs gaismas kociņš un misija, ja tāda ir. Par katru gaismas kociņu un
pretinieku misiju, kas nogādāta savai armijai piederošā bāzē, vienība iegūst papildus 2 punktus. Jāatceras, ka viens kareivis nevar pie sevis nēsāt vairāk kā 3 gaismas kociņus vienlaicīgi. Ja kareivis, nesot savus guvumus, tiek nošauts, viņam tie visi jāatdod kareivim no pretējās armijas. Nogalinātie kareivji un spiegi pēc tam dodas uz Hospitāli, kur, izpildot īpašu uzdevumu, tie var vai nu atgūt gaismas kociņu vai arī atjaunot savu sistēmu. Pēc tam spēlētāji var droši doties atpakaļ spēles laukumā. Nogalināšanas iespēja piemīt TIKAI KAREIVJIEM, spiegi par kociņiem un nozagtām misijām
punktus saņemt nespēj. Spēles beigas: Spēle beidzas, kad kādā bāzē aptrūkstas misiju vai arī ir pagājusi stunda kopš spēles sākuma signāla. Šajā brīdī darbība uz laukuma tiek pārtraukta un
punkti vairs netiek gūti. Par visām uz rokas esošajām misijām tiek pierēķināti mīnus punkti. Pēc tam tiek apkopoti katras vienības kopējais punktu skaits un noteikts uzvarētājs ar augstāko punktu skaitu.
Tiekamies piedzīvojumā!
Pasākums tiek organizēts projekta “Jēkabpils novada jauniešu forums “Cilvēks pievelk cilvēku” ietvaros. Projekta mērķis ir uzlabot Jēkabpils novada jauniešu dzīves kvalitāti, veicinot viņu iniciatīvas, līdzdalību lēmumu pieņemšanā,sabiedriskajā un kultūras dzīvē.
Projekta nr. 2-25/54 „Projekts īstenots Izglītības un zinātnes ministrijas Jaunatnes politikas valsts programmas valsts budžeta finansējuma ietvaros”.
Vairāk informācijas:
Jēkabpils novada jaunatnes lietu speciāliste
Jurgita Bareika, tel.29354160 ,
jurgita.bareika@jekabpilsnovads.lv
Print Friendly, PDF & Email
Powered by WordPress | Designed by: suv | Thanks to toyota suv, infiniti suv and lexus suv