Piesaki uzņēmēju konkursam „Latvijas Labākais tirgotājs 2017”

Latvijas Tirgotāju asociācija sadarbībā ar Latvijas Pašvaldību savienību tradicionāli rīko konkursu „Latvijas Labākais tirgotājs 2017”.

Aicinām arī šogad iedzīvotājus sūtīt ieteikumus novada pašvaldībai līdz 24. jūlijam (novads@jekabpilsnovads.lv), ko izvirzīt konkursa nākamajai kārtai kā labāko tirdzniecības, ēdināšanas vai pakalpojumu uzņēmumu konkursam, un pamatojot – kāpēc.

 

VĒRTĒŠANAS KRITĒRIJI.

Vērtēšana notiek atbilstoši konkursa dalībnieku specifikai (skat. objektu klasifikācija).

Galvenās kritēriju grupas:

  • apkalpošanas kultūra;
  • iekārtojums;
  • preču klāsts;
  • kārtība un tīrība;
  • speciālie piedāvājumi un informācija.

 

KONKURSĀ PIESAKĀMO OBJEKTU KLASIFIKĀCIJA

1. Tirdzniecības objekti:

Konkurss notiek sekojošās grupās:

1. Pārtikas preču veikali:

a) mazie veikali;

b) veikali;

c) lielveikali;

d) dižveikali;

e) atlaižu veikali.

2. Rūpniecības preču veikali:

a) mazie veikali;

b) veikali;

c) lielveikali;

d) dižveikali.

3. Jaukto preču veikali:

a) mazie veikali;

b) veikali;

c) lielveikali;

d) dižveikali.

4. Specializētie veikali:

a) sadzīves tehnikas veikali;

b) grāmatu veikali;

c) būvmateriālu veikali;

d) dārzkopības veikali;

e) trauku veikali;

f) dzērienu veikali;

g) lietišķās mākslas izstrādājumu veikali;

h) lietoto preču veikali;

i) pārējo preču veikali.

5. Vietējie objekti.

6. Veikalu tīkli.

7. Tirdzniecības centri.

8. Vairumtirdzniecības bāzes.

9. Tirgi.

10. Aptiekas.

11. Degvielas uzpildes stacijas.

12. Kioski un paviljoni.

Skaidrojumi:

  • mazie veikali – tirdzniecības objekti, kuros norēķinu vietu skaits nepārsniedz divas;
  • v veikali – pašapkalpošanās tirdzniecības objekti, kuru tirdzniecības zāles platība ir līdz 400 m2;
  • lielveikali – mazumtirdzniecības pašapkalpošanās objekti, kas pārsvarā pārdod pārtikas preces un kuru tirdzniecības zāle ir lielāka par 400 m2;
  • dižveikali – mazumtirdzniecības pašapkalpošanās objekti, kas piedāvā plašu pārtikas un nepārtikas preču klāstu. Ir autostāvvieta un tirdzniecības platība ir lielāka par 2500 m2;
  • atlaižu veikali – mazumtirdzniecības objekts ar ierobežotu preču sortimentu, vienkāršotāku preču izvietojumu tirdzniecības zālē (piemēram, sekundārajā iepakojumā) un bez pārdevējiem – konsultantiem;
  • specializētie veikali – noteiktu preču grupu tirdzniecība;
  • izpārdošanas veikali (izpārdotuves) – mazumtirdzniecības objekts, kurā piedāvā iepriekšējās sezonas modes preces;
  • tirdzniecības centri – kompleksi, kas sastāv no dažādu uzņēmumu tirdzniecības objektiem, parasti pie tiem ir autostāvvietas;
  • vietējie objekti – nelieli tirdzniecības, ēdināšanas vai pakalpojumu objekti, kas izveidoti kādā uzņēmumā (fabrika, noliktava, birojs) un kuru darbība neatbilst uzņēmuma galvenajai darbībai;
  • kioski – būves, kuru platība ir līdz 15 m2 un kurās pircējam nav iespējams ieiet;
  • paviljoni – vienstāva būves, kuru platība ir līdz 30 m2 un kurās pircējs var ieiet.

 

 2. Ēdināšanas objekti.

Konkurss notiek sekojošās grupās:

a) restorāni;

b) viesnīcu restorāni;

c) bāri;

d) specializētie objekti;

e) krogi;

f) ceļmalas krogi;

g) ēdnīcas, bistro;

h) kafejnīcas, kafetērijas;

i) ēdināšanas objektu tīkli

Skaidrojumi:

  • restorāni – ēdināšanas objekti ar plašu ēdienu un dzērienu klāstu, viesmīļu apkalpošanu, dažādiem papildus pakalpojumiem (dzīvā mūzika, priekšnesumi utt.);
  • viesnīcu restorāni – restorāni viesnīcās;
  • bāri – ēdināšanas objekti, kas pamatā tirgo bāra produkciju – kokteiļus, citus dzērienus, dažādas uzkodas pie kokteiļiem un dzērieniem, apkalpošana pie bāra letes, var būt izklaides programmas;
  • specializētie objekti, – ēdināšanas objekti, kas piedāvā noteiktu nacionālo virtuvi vai noteiktu ēdienu satura (zivju, veģetārie utt.) pamatgrupu;
  • krogi – ēdināšanas objekti, kas pamatā darbojas atbilstoši nacionālām īpatnībām (virtuve, noformējums, mūzika utt.);
  • ceļmalas krogi – ēdināšanas objekti, kas paredzēti autobraucēju apkalpošanai, patstāvīgi vai iekārtoti motelī, degvielas uzpildes stacijā vai citā būvē pie autoceļiem;
  • ēdnīcas, bistro – ātrās ēdināšanas objekti, kuru galvenais uzdevums – ātri un kvalitatīvi paēdināt apmeklētājus;
  • kafejnīcas, kafetērijas (ēd stāvus) – ēdināšanas objekti, kas piedāvā kafiju un citus karstos dzērienus plašā sortimentā ar attiecīgiem ēdieniem;
  • ēdināšanas objektu tīkli – vienam uzņēmumam Latvijā piederoši vismaz 3 viena tipa objekti (konkursā jāpiedalās visiem).

 

 3. Pakalpojumu objekti.

Konkurss notiek šādās grupās:

a) skaistumkopšanas saloni;

b) viesnīcas;

c) viesu nami;

d) lauku tūrisma objekti;

e) frizētavas,

f) sporta un atpūtas centri;

g) azartspēļu zāles;

h) ķīmiskās tīrītavas un veļas mazgātavas;

i) pārējie pakalpojumu objekti;

j) pakalpojuma objektu ķēdes;

i) taksometri

 

Jēkabpils novada pašvaldība

Print Friendly, PDF & Email
Powered by WordPress | Designed by: suv | Thanks to toyota suv, infiniti suv and lexus suv